hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Friday, March 18, 2011

SMK SERI BINTANG UTARA:) :(



knpe aku letak gamba sedih ni? aku tak suke SBU ke? aku tak dapat trima cara blaja dia ke? aduh!! aku blur skrg.. tolong jgn tnya apa apa. kunci mlot masing masing skrg!! amaran ni tau! HAHA.

mula mula aku jejak sekolah ni hati aku ckp 'WOW!' ! sekolah ni besar nye! sekolah ni cantik nye! sekolah ni unik nye! dan mcm mcm lg lah hati aku berkata. sampai aku pun tak berkata kata dah.. sebelom aku diberi kelas aku dduk merayau rayau dlu. aduh,nak tandas nak tandas! tak tahan dah ni.. HAHA! masok je tandas!! oohhh!! SHIT!! tandasnya kotor! cermin kecik! yang paling buat aku tak nak masuk dlm tandas kerana bila aku diri atas jamban aku boleh nmpak orang kat sebelah tgah buat apa,  ochh! korang boleh bayangkan tak? dinding toilet sangat rendah! segan nak BERAK la!! HAHA. 

okeyh! stop pasal tandas! mmg eee la kan! HAHA. aku dapat msuk klas 4 sc gamma. kelas sc yg ke 3. budak 6a je so mmg layak la msok kelas ketiga kan:) hm. hari pertama sekolah pergi kelas naik LIF la! naik dgn cikgu mmg la boleh kan.. HAHA! act, pelajar tidak dibenarkan. HAHA. masuk je kelas och!!! kelas dia agak pelik la! tak macam sekolah dulu dulu!! hmm!! mula mula mmg takut gila. msuk masuk semua nak pandang pelik! och! apa pandang pandang?? HAHA.

mula mula klu jalan dlm sekolah tu mesti sesat sbb sekolah tu pelik je.. HAHA!  dah lama lama ada dkat sekolah tu baru la dapat berjalan dengan lancar:) HAHA. budak sekolah ni ada yg pakai tudung dan ada yang tak pakai. ramai anak anak orang kaya la dalam sekolah ni. cikgu tak berani nak marah sebab takut ibu bapa mngadu . nanti pihak sekolah juga yg salah:( HAHA! sekolah ni boleh dikatakan sebagai sekolah ngengade! HAHA! aku TAK suke SBU!!! fullstop!! sumpah TAK suke! 

dalam kelas aku hari hari tidur:) cikgu tak penah la pulak nak tegur.. hmm! aku penat la sekolah situ:( sangat penat.. 
aku nak blaja bukan nak tidur dalam kelas!! urhh!! exam aku teruk gila!!! aku tak nak!! aku nak score untuk SPM!! 


mak ayah, klu mak faham eare mak mesti buat something! terima kasih:)


terima kasih kawan kawan :)

No comments: