hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Tuesday, March 15, 2011

asrama:)

ASRAMA SEMAI BAKTI!! asrama yg tidak mempunyai peraturan yg ketat ! asrama yg mempunyai pelajar yg cemerlang , gemilang dan terbilang. asrama yg sgt cantik okey! duduk asrama ni mcm duduk kat rumah aku je. suka hati nak buat apa! HAHA! tp penat jela.. kat rumah aku tak penah cuci baju menggunakan tangan sendiri tp bila masuk je asrama aku terpaksa buat buat rajin basuh baju mnggunakan tulang empat kerat aku ni.. HAHA! *mcm bsuh baju tu susah sgt je kan ! HAHA. budak budak kat asrama nie sume sporting. bek sangat. diaorg caring juga. klu sorang ada masalah mesti semua tolong.. baik kan dyorang?? kau ada kawan mcm diaorg? tak ada kan?? HAHA.

hari pertama masok muke suci je. mcm budak baik gitu. HAHA. tp hakikatnya?? ehem! jgn nak kutok kutok okey! hakikatnya mmg la tersangat baik kan.. HAHA. ada dua orang je budak baru yang masuk. aku dengan kawan aku , PUTERI NAZIRAH BINTI AKHIL! okey! aku mmg hafal nama dia sbb setiap kali cikgu suruh tulis nama mmg aku la yg kne buli tuliskan nama dia..aku kan baik hati jadi tuliskan jela nama dia. kemungkinan besar tulisan dia buruk kot sbb tu malu nak tulis .:) HAHA. (BERGURAU)

yang paling membanggakan aku ialah aku tak kememeh la.. kememeh tu ape?? kememeh tu aku la. budak kuat melalak:)O HAHA. seminggu aq duduk situ mcm aku tak kehilangan apa apa pun. aku mcm fikir aku kat rumah je.. HAHA! tak habis habis ayat 'mcm dkat rumah' kan? HAHA. aku bawak phone la sbb uh mcm kat rumah . klu tak bawak phone aku boleh jdik gile kot.. HAHA. aku + phone= COUPLE! HAHA. aku bawa tedy yg ayah bg juga! boleh pelok hari hari ! besar gile tedy uh!! GEMOK mcm AKU jugak la. HAHA. aku rase tak cukup sempurna tnpa lagu so aku bawa ipod ! klu boleh aku mmg nak bawk rumah rumah sekali tp tak muat loker. HAHA. tanah kat sebelah asrama pun tak cukup nak letak rumah aku. HAHA *bajet rumah besar sangat je.

kat asrama gila happy. hari hari ada tusyen! dduk sana kne blaja je.. tp aku tak faham satu apa pun kat tusyen tu.. aku rasa nak je tidur dpn kelas.. tp tahan je mata. dah la dalm bilik tusyen aircon gile sejuk.. nek beku badan aku dlm tu.. HAHA! cikgu tusyen uh antara cikgu yg cemrlang n mngajar dengan penuh smangat! saya SAYANG cikgu saya!! HAHA! kat asrama, aku ada ibu, mama, dan bonda. mereka sangat baik dan sporting. mereka warden asrama uh la.. mereka juga merangkul ibu ibu kedua aku! sumpah mereka terbaik!!



                              
                        I LOVE ASBFKL! 


terima kasih kawan kawan :)

No comments: