hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Saturday, June 11, 2011

just the way you are :)

assalamualaikun:)



Baik kan aku ni bagi salam sablum buat post?? \puji diri/ eyh?? tak ke?? awk ckp saya jahat?? yela. saya taw saya tak baik kan \tarik muka/. HAHA. dah lame sunggoh blog nie terbiar mcmtu je.. hari ni baru la terdetik di hati nak ceriakan balik blog nie. yela kan, budak asrama mana ada masa ni suma:) blog blog, rapat sikit!! muaxxhh!! hehe,,, \suyum gatal/. ee! blog nie bau buhsuk da!! HAHA


stop mngarot la najihalatif oii!! okeyh. cuba korang tngok gamba aku kat atas uh? tak pakai tudung. apa yg korang rasa dgn org yg tak pakai tdong?? adakah org mcm saya ni jahat? adakah org mcm saya tak ada harga diri? adakah org mcm saya perlu dipersalahkan?

okeyh, saya tak faham dgn org yg ckp org yg free hair bnyak dosa.. org yg bertudung tak ada dosa ke? zaman skrg ada je org pakai tdong pelok pelok, cium cium kan? lg buat malu islam :( setiap manusia boleh brubah kan. dan setiap perubah perlukan masa yg lama.


saya buat entry ni bukan saja saja tp ada sbb.. myb saya mmg tak pakai tdong tp saya yakin satu hari pitu hati saya akan terbuka juga untuk tudung. masa saya pakai tudung masa itu prangai saya totally brubah. saya tak nak jadi mcm budak zaman skrg yg memakai tudung hanya untuk mnutup rambot dan dimarahi oleh ibu bapa mereke. im not fake :) 

mak n ayah :) sabar eyh! eare akan brubah juga dgn berkat doa mak setiap malm tu :)





SEKIAN :)


terima kasih kawan kawan :)

No comments: