hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Monday, December 5, 2011

ooooommmbakk rindu :)

ceriita ni best ke ? cerita ni sedih ke ? cerita ni macam mana ? cerita ni lagi best dari novel ke? okey , ni mesti benda yang korang tertanya tanya pasal ombak rindu kan? bagi aku ,  korang kena tengok sendiri sbb pandangan orang lain lain :) bagi aku ombak rindu ni best la juga tp aku tak puas hati sebbnya cerita ni mcm sekejap je :( mcm sekejap je da kantoi yang dia kahwin dgn izzah (maya) . tak mencabar betul la . tak ada jln cerita yang hebat :) tp boleh la . sedih? oh may god! aku nangis! watak HARIS (aaron) menjadi gila! aku lagi tersedu sedu time dia mengis! HAHA! *gelakkanakucepat! aaron , you pandai belakon kan! mesti selama ni you nangis tipu tipu! hee :) maya karin juga best. sopan , baik , dan terima segala hakikat. mmg sesuai dgn muka dia :) maya baca yasin sangat best dan merdu :) last skali watak lisa(mila) dlm cerita ni tak sesuai dengan jiwa dia. dia tak sesuai nak marah marah . wtak dia tak menonjol sgt kot .

cerita ombak rindu ni tak boleh bawa budak kecik ! sepatutnya 18xx! awl awl da tergugat iman . aku yang malu duduk dalam wayang tu . da la ramai gila lelaki yang tengok :( semua senyap je! HAHA. kanak kana yang bawah umur mmg tak sesuai kot tgok cerita mcm ni :) (bajet aku layak je ) okey :) itu pandangan aku. hak aku. okey assalamualaikum ;p

kami budak budak cengeng tengok ombak rindu :) peace!


terima kasih kawan kawan :)

No comments: