hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Tuesday, December 6, 2011

hanna :)

hana hana hana ! kawan yang paling gedik sekali :) ada ke patut datang melaka tak bg tahu awal awl :( okey , dia dari JOHOR. you know johor ? jauh kan? tapi si hana ni da sampai melaka bru teringat dekat kawan dia sorang ni ! bru dia text suruh datang semua. da pukul 5p.m kot masa tu , aku dengan tak mandi lagi , dengan tinggal rumah sorang lagi . dengan tak ada nk hantar lagi semua. klau rumah aku dari bandar tu dekat tak apa la juga ni ada la dalam 40 minit :) fikir punya fikir aku pun telephone la mak ckp hana ada dekat melaka semua then mak suruh call ayah pula :( bru je nak call ayah then ayah da balik "hai ayah" konon konon baik la kan :) lepas tu cakap dengan ayah nak jumpa hana semua :) then ayah pun on je nak hantar :) nak jadikan cerita la kan, aku terkunci dalam bilik , itu lagi membuat aku 'panas'! terpaksalah bapak aku ketuk tombol pintu sampai pecah , takkan nak biakan aku mati dalam tu pula kan :) nak kluarkan aku je nak mengambil masa yang panjang :( da membazir masa di situ . dalam pukul 6 baru gerak :) sampai dalam pukul 6.40p.m. hana kena balik JOHOR balik pukul 7p.m . kitaorang jumpa depan mcd. jumpa terus peluk peluk semua, orang semua pandang tapi who care kan? kiteorg GEDIK ? oh yeah like always :) oleh sebab terlalu over excited , kitaorang duduk mcd kejap :) bru je 5 minit panas kan bontot ibu hana da call ckp dah nak balik :( pada mulanya hana nk tidur rumah aku tp ibunya tidak bagi :( aku teman hana jumpa ibu dia then salam peluk cium semua :) hana still pujuk ibu dia sbb nak tidur rumah aku, then ibu dia nmpak aku baik kot so ibu dia izinkan :) okey , meloncat gembira hana , lepas bye bye ibu dia kitaorang lepak mcd then stay dataran pahlawan (dp) ini hasil bila terlalu gembira :)




say cheesee:)
promote GIGI anda untuk buat iklan :)


eh abg sana , jangan pandang mcm tu. masuk longkang nnti :) 
peace :)  no caption :)

muka  masing masing excited :) macam lama gilok tak jumpek :)



tengah tengah lepak sekali ayah kata dah nak ambik sbb kena balik la kan. before balik tu aku round round shopping :) sekali aku nmpak kat SUMMIT cantik gilok! lagi buat jantung aku turun naik bila ada sale 50%! harganya 20 ringgt je! okey, kaki aku mmg tak sesuai pakai kasut mahal :)
weh sale weh!! muka mcm taham berak :) excited sgt la ni :)
kenangan with hanna :) welcome hana :)



sebelum meningal kan "summit":) bye "summit"



selepas habis beli barang semua kitaorang balik dengan gembira :) dalam pukul 11 p.m kot baru sampai rumah :)



HANNA selamat datang ke rumah saya :)


terima kasih kawan kawan :)

No comments: