hello there! welcome to my page. enjoy it okey. peace. no stalker here! thank you.

Saturday, August 20, 2011

smk seri bintang utara :)

helllow sayang,


   smk bintang utara. ohh sekolah ! ye, aku dah mula suka kau! kau kena bangga sbb aku dah boleh trima kau sbgai skolah aku:) kembang kuncup sikit yew.. wlaupun aku terpinggir sorang dkat situ aku ttp mempunya classmate yg hati penyanyang! sayang korang ketat ketat:) lup u ahh!! #ayat rempit

  sekarang , budak yg bernama chiew sheng hawo dah tak ada:( ohh, sedih sedih sedih! tak ada sapa nak ajarkan b.i lg:( tak ada sapa nak kutuk b.i aku suck lg:( tak ada sapa nak cakp "orang kampung mmg cakap b.i macam tu eh?" ohh! rindu nak gaduh dalam kelas:) HAHA. nnt tak ada orang nak nyanyi time i merajuk:) HAHA. okey! i rindu you tau!!

   totally ramai kot yg tak suka aku dkat sbu. tp sapa kesah? korang anak orang kaya? sampai mati ke? HAHA, tak semestinya kan? okey, aku yakin dengan diri aku aku boleh go on dekat sbu wlupun agak sedikit membosankan:( usaha tangga kejayaan:)


bye:)



terima kasih kawan kawan :)

No comments: